Jul

De sista månaderna har varit nyttiga för mig. Mycket navelskådande och både ökad självkännedom och fördjupade kunskaper vad gäller mitt arbete och mina fördomar.

Så sent som igår insåg jag hur stor del av mina ”sanningar” som inte stämmer. Förhoppningsvis kan det göra mig mindre självsäker på andra områden.

Utförligare inlägg kommer, men just nu sitter jag i mörkret och lyssnar på hur den älskade ongen sover bredvid mig och jag vill helst bara göra henne sällskap i julfriden.

God Jul!

Kommentera

