Nu har jag suttit och funderat i fem minuter på vad jag ska skriva om.
Det bubblar av inlägg.

Om kursen i Stockholm som slutar med att stormen Helga ställer in all tågtrafik och jag blir kvar i Stockholm
Om att ringa chefen en sen kväll och höra om han vill betala för en hyrbil
Om julen
Om att jag känner att jag är på rätt plats yrkesmässigt, äntligen
Om att jag skrattar varje dag på jobbet, vill läsa på hemma (till skillnad från borde), pratar om viktiga saker med kollegor, om sorg, död, liv. Om bemötande, om att klicka med patienter, eller inte klicka. Om allt jag lär mig. Om allt jag inte kan
Om hur trött jag är när jag kommer hem från jobbet, alla nya intryck, behovet av tystnad. Om att fastna med plattan, spela idiotiska spel och plötsligt är klockan 01, jag måste sova, har inte diskat, inte städat, var är julpyntet?
Om att det är så varje kväll i flera veckor
Om A och skola, hur hennes höst har varit
Om det svåra i att hitta en bra balans i relationen till T, som vi ändå blir bättre på
Om julen
Om våren
Om menskoppen
Om husfunderingar

Så mycket. Men jag är för tom i huvudet.

Kommentera

