Mensvärk

Är så seg idag. Har varit iväg på kurs hela veckan. Försökt hänga med, men det har varit på en väldigt hög nivå och jag har inte haft tillräckliga förkunskaper. Trots det har jag lärt mig massor. Jag har spelat in föreläsningarna, har bra anteckningar och alla föreläsningarna på powerpoint så jag känner mig peppad att lära mig/läsa på mer och gå igenom det igen senare. Då kommer jag kunna ta till mig ännu mer av det.

Idag sitter jag strandad i soffan. Ser på inspelningen av hela Sverige skramlar eller vad galan för att samla in pengar till flyktingarna heter och har mensvärk så in i norden. Borde göra något vettigt, men det tar emot. Sån här värk i ryggen har jag inte haft sedan A föddes. Och även om jag kan göra annat känns det trevligt med soffläge. Det enda som saknas är choklad, så jag får se vad jag kan hitta på för att kompensera.

Kommentera

