Ledig vecka

Jag har semester. En vecka för att vila upp mig efter sommaren. Och vilken skillnad det är att ha semester nu när A börjat förskoleklass. Hon går ju i skolan varje dag så förmiddagarna har jag för mig själv, men jag får så mycket mer tid med henne än jag får vanliga veckor. Underbart.

Idag när jag hämtar henne ska hon få välja på biblioteket, pyssla eller se på film. Vi har en film som vi har sparat till regn och idag regnar det, så kanske det blir den.

Men först måste jag ta mig iväg och handla frukostmat så vi klarar oss i veckan.

Kommentera

