Lyxliv

Jag lever lyxliv. Går på favoritrestaurang tre gånger på två veckor. Och det som är lyxen är inte antalet gånger utan det faktum att jag har en favoritrestaurang dit jag går ibland. Dessa veckor med tre olika konstellationer av vänner. Pratar, skrattar, dricker vin/öl/mjöd/alkoholfritt. Cyklar hem på tomma gator. Det är mörkt och jag vet inte hur jag tänder lyset på cykeln. Känner av låren när jag cyklar och inser att jag måste ändra sadelns höjd/läge/något. Jag vet inte vad och undrar om jag kan googla.

Kommentera

