Inte direkt ett engångsligg

För ett år sedan satt jag och kollegorna en natt och diskuterade min och de andra närvarande singlarnas eventuella jakt på en relation.

Jag kände att det där med en relation, det kunde jag gärna vara utan, jag var inte intresserad. Men ett engångsligg, det kunde jag gärna tänka mig. Men att gå ut och ragga, jag vet inte, det känns knepigt.

Två veckor senare var T:s föräldrar på besök. De bodde på hotell, i sviten, utsikt över centrum. Så jag tog ett kort och beskrev var jag var och la ut på Facebook. Många frågor nästa gång vi jobbade natt tillsammans..

Kommentera

