Röntgen

I morgon är det dags för röntgen av A:s ben. Jag tror att hon kommer ha ett alldeles normalt skelett. Det känns skönt att få det gjort. Men självklart finns det en liten oro där djupt inne i bröstet. Tänk om det inte är bra. Tänk om det visar något. Jag undrar hur lång tid det kommer ta tills vi får svar. Ju längre tid desto bättre resultat. Och jag vet att jag har möjlighet att redan i morgon gå in och läsa svaret i röntgensystemet, men då bryter jag mot alla lagar angående patientsekretess som finns. Usch!

2 thoughts on “Röntgen

Kommentera

