Städningen

Har nu varit i lägenheten och tittat ordentligt. Fy tusan vad dåligt städat det är, bara ytan är gjord, ingen mer ordentlig rengöring. Inte ens avloppet i duschen är taget. Så trött och sur och ledsen jag är just nu. Och räkningen har kommit, jag velar om jag ska betala eller inte. Å ena sidan har de inte gjort det jobb de vill ha betalt för, inte ens på två försök. Å andra sidan vill jag inte behöva ringa och klaga. Han var så aggressiv och attackerande att jag inte vill, inte orkar. Dessutom tror jag inte att det kommer att ge något och att då utsätta mig för den hotfulla människan igen är jag inte intresserad av.

One thought on “Städningen

Kommentera

